Gå til indhold

Månedlig opgørelse over ventetider på telefonen

Skattestyrelsens vejledningsenheder i Odense, Ribe, Esbjerg og Hjørring besvarer årligt ca. 1,9 mio. opkald fra borgere og virksomheder om skattemæssige spørgsmål. Den gennemsnitlige ventetid, samt hvor stor en andel af opkaldene, der er besvaret indenfor 15 minutter, kan ses af disse grafer.

 

Gennemsnitlig ventetid (i minutter)

 

 

Den gennemsnitlige ventetid i minutter for samtlige telefonopkald til Skattestyrelsens vejledningsenheder i Borgervejledning og Virksomhedsvejledning i den pågældende måned.

 

Andel af opkald besvaret indenfor 15 minutter (i procent)

 

 

Andel af opkald, der er besvaret indenfor 15 minutter, som er baseret på samtlige telefonopkald til Skattestyrelsens vejledningsenheder i Borgervejledning og Virksomhedsvejledning i den pågældende måned.

I marts og april modtages ekstra mange opkald, hvilket kan påvirke serviceniveauet i disse måneder. Opkald til styrelsens omstilling eller direkte til medarbejdere uden om styrelsens kontaktcenterløsning er ikke omfattet af opgørelsen.